maandag 15 juni 2015

San Diego

Ok, dus vorig jaar een beetje abrupt gestopt met bloggen op reis, gezien we binnen een paar dagen opnieuw vertrekken dacht ik dat he wel een fijn idee zou zijn om eerst vorig jaar af te maken alvorens met iets nieuws te starten :).

Het ding is dat ik mij al lang niet meer herinner wat er na die laatste post nog allemaal gebeurd is dus ziehier een korte samenvatting : 

At some point zijn we nog naar San Diego doorgereden, ik geloof dat dit na Los Angeles was. Het probleem is dat ik gemerkt heb dat ik hier bijzonder weinig foto's heb getrokken en dat ik niet omdat er niets te zien viel maar omdat ik in de steden nooit mijn fototoestel bij heb...



Het schip hierboven herinner ik mij nog wel dit is de USS Midway, dit vliegdekschip is een museum met als ik mij niet vergis voornamelijk vliegtuigen en als mijn geheugen mij niet in de steek laat met pensioen gegaan is na de koude oorlog, voor meer info = Google !
We zijn trouwens niet naar binnen gegaan maar wel seafood gaan eten in een van de restaurantjes in de buurt :)







In mijn herinneringen leek San Diego wel een heel erg fijne stad om te vertoeven. In SD zou ik wel kunnen wonen, groot genoeg om werk te bieden, mooi weer, aan de kust... niet ver van Tijuana... shopping malls! ,niet ver van LA voor mijn film-carrière, leuke haven, leuke bootjes in die haven, militaire basis...  en : The gaslamp quarter, een aantal "blocks" die verlicht worden met..je raadt het nooit... gaslampen ! 

Deze übergezellige wijk telt enorm veel cafés, sports bars, restaurants, clubs, ... met live muziek, bier, een mechanische stier,... en! Belgisch voetbal
Het was trouwens hier dat we wisten dat we tegen USA moesten gaan spelen :)

In San Diego zijn we ook nog een keertje Sea World gaan bezoeken, een paar jaar geleden hadden we dat ookal eens gedaan in Florida, dus als je graag mijn opinie over dit soort parken te weten komt stel ik voor dat je even terugscrolled naar 2011... ( I know - lazy me). Hieronder nog een paar foto's van zeedieren die we daar zijn tegengekomen...
















En dan 's avonds groot vuurwerk om ons afscheid te vieren !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten